۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

ماجراهای ایستگاه اتوبوس

روزی آقای مثبت و آقای منفی همدیگر را در صف اتوبوس دیدند.

+سلام.
- علیک.
+خاک تو سرت.
- بی ادب. خاک تو سر خودت.
+ من فحشهای بدتر هم بلدما.
- شما ادبت رو نشون میدی. داداشام گفتن با تو حرف نزنم بی ادبِ خر.
+ اصن بلوتوثتو پخش میکنم توی کل اداره ها و سازمانها.
- شما حرفاتو زدی. درتو بذار و برو.
+ حالا من هی نمیخوام بگما. اما خب هی به من میگن بوگو بوگو.
- داری بوگو. نداری پز نده.
+ دارم. خوبشم دارم. 
- نشون بده پس.
+ اینجا که نمیشه که. ایشالا به وقتش.
- با روحیه ای که از شما میشناسم ، اگه چیزی داشتی ، همه جا نشون میدادی. 
+ تو خوبی. خوش بحال تو اصن. اون دفعه ای داداشت اومده بود یه چیزایی میگفت. بگم چی میگفت؟
- من با اونا کاری ندارم. فقط من و داداشم و بابام و عموم هفته ای سه بار میریم حموم . 
+ با هم؟ باید فیلمش رو تهیه کنیم.
- نه. اون چیزای خودشو داره. منم سرم به چیزای خودم گرمه.
+ یه بلوتوث ازت دارم اینجا اصن یه وضعیه. با لبات بازی میکنه.  یه نواری هم هست که خب حالا پخشش نمیکنم.
- از من؟ به نظرت این یک کار مافیایی نبوده؟ که بلوتوثی از من تهیه کردی که با لبای ملت بازی کنه؟
+ نوارتو پخش میکنم. بلوتوثتم پخش میکنم. فیلمتم میذارم توی یوتیوب. تا چشمتم در بیاد و بفهمی که نوار چیا داره. دست و پا نداره درست. اما خب یه چیزای دیگه ای داره که خب حالا من نمیخوام اینجا اشاره ای داشته باشم بهش. 
- بوگو چیا داره. بوگو. دوتاشو بوگو. 
+ شما خودت بهتر میدونی که چیا داره عسیس مهلبون من. بیا میخوام بهت نشون بدم.

 در همین حین بلوتوث پخش میشود. اووووف عجب فیلمی ست. 

+ جووون.
- زهرمار. توطئه بوده. قرار نبوده اونجا دوربینی باشه. اینو خودت گفته بودی چیز خوبیه بیا و برو بهش یه سر بزن. بعدش میری فیلم میگیری؟ نامرد. خاک تو سرت. 
+ دیگه ما هم روشهای خاص خودمونو داریم.
- من میام روبروی رئیس دفترت یه دوربین میذارم ببینم چه خبره اونجا.
+ برو آبو بپاش اونجا که فیلانه.
 
در همین حین ندایی از سوی راننده اتوبوس بلند میشود که : کش ندهید. کش ندهید. کش ندهید. این چه وضعی ست؟ ینی چه؟ کش ندهید. کش ندهید. کش ندهید.

+ احوال آقای رئیس؟ نوبت شمام میرسه.من بازم حرف دارم.
- شما دیگه حرفاتو زدی. به سلامت 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر